Moderní gadgety mají čtečky otisků prstů, vestavěnou videokameru, dotykovou nebo fyzickou klávesnici, hmatovou obrazovku pro čtení podpisu Bluetooth nebo připojení Wi-Fi a mobilní terminál je navíc vybaven i čtečkou karet RFID. Kromě toho jsou téměř všechny mobilní telefony vybaveny GPS přijímači, které mají dobrou citlivost.
Systém je připraven pouze k monitorování dodržování pracovní smlouvy zaměstnanci, k okamžité pomoci zaměstnance v průběhu práce a k přípravě informací pro vedoucí oddělení s cílem zajistit optimální řízení činností zaměstnanců. Systém byl implementován s přihlédnutím k požadavkům GDPR (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů), který se po vstupu v platnost od 27.04.2016 stal povinným pro EU.
System je určen pro všechny ředitelů společností a veřejných organizací, kteří chtějí vědět, jak a kde jejich zaměstnanci dělá v pracovní době.
Struktura systému představuje soubor hardwarových a softwarových modulů, které jsou snadno vzájemně integrovány v různých konfiguracích v závislosti na požadavcích zákazníka.
Specialisté naší společnosti vyvinuli řadu softwarových produktů pro mobilní telefony a servery, které umožňují:
Určit čas začátku a konce pracovní doby zaměstnance s potvrzením otisků prstů nebo fotografie zaměstnance
V místech, vybavených terminály automatickou přístupu nebo kontroly automaticky zaznamenat příchod
Použití moderní technologie Bluetooth pro automatický přístup k parkovištím nebo v oblastech vybavených elektronickými zámky
Z centra za pomocí přenosu zvláštních SMS zpráv lze spravovat přístupová práva zaměstnanců k chráněným zónám
Opětovně potvrdit přítomnost na pracovním místě nebo někde na cestě
Určit dobu oběda nebo nucené pauzy
Určit pracovní místo nebo místo, kde se zaměstnanec nachází během pracovní doby
Posílat textové a hlasové zprávy, stejně tak jako fotografie nebo video zprávy z pracovního místa,
včetně zpráv, které může zaměstnanec potřebovat později při přípravě zprávy o práci vykonané v kanceláři
Zaznamenat čas na cestě při sledování objektu a trasy zaměstnance, včetně její délky
Zaznamenat skutečný počet ujetých kilometrů vozu používaného zaměstnancem
Odeslat do ústřední kanceláře vyplněné formuláře, výsledky měření, grafické informace
Mít k dispozici provozní poradenství od přímého nadřízeného nebo operační asistenční služby
Mít přístup k billboardu společnosti
Exportovat informace o jiných systémech (například mzdové systémy)
Importovat data pro přenos zaměstnanci nebo vyřešit jiné úkoly z jiných systémů
Převést uložená data do jiných formátů (například tabulky Microsoft Excel)
Všechny tyto možnosti mohou být začleněny do jiného systému, například do docházkového systému, který platí pro zaměstnance na území podniku, čímž mají všichni zaměstnanci stejné podmínky
Samozřejmě, že takový systém sleduje činnost zaměstnance pouze s jeho souhlasem a během pracovní doby.
Data ze všech mobilních telefonů a terminálů jsou zakódována a uložena v cloudu v šifrované podobě. Z tohoto úložiště budou data k dispozici všude tam, kde je internet a uživatel má odpovídající přístupová práva. Po uplynutí určitého časového období jsou vzhledem k relevanci dat požadované údaje archivovány na podnikovém serveru a z úložiště v cloudu jsou vymazány.
Pracovní terminál
Ukázky provozování terminálů pro různé zaměstnance (řidiče a stavební dozorce).
Zadání nového uživatele
Mapa umístění
Komentář
Fotografie pro odeslání správce
Databáze uživatelů
Úprava hlavního seznamu
Správce systému
Záložka zprávy o pracovní době a statistikách
Záložka kontroly umístění a pohybu
Rozložení sestavy pro tisk